Gaziantep’te otoyolda ters yönde ilerleyerek trafik güvenliğini tehlikeye atan kamyonet sürücüsüne 90 bin TL idari para cezası uygulandı. Sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, araç da 60 gün trafikten men edildi.

Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda gerçekleştirdikleri denetimler sırasında bir aracın ters istikamette seyir halinde olduğunu tespit etti.

Seyir devriyesi sırasında belirlenen ihlal üzerine ekipler tarafından sürücü hakkında işlem yapıldı. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren sürücüye 90 bin TL idari para cezası kesildi.

Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, kullandığı araç da 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Öte yandan kamyonetin otoyolda ters yönde ilerlediği anlar güvenlik kamerası görüntülerine yansıdı.

Trafik kurallarına uyumu artırmak ve muhtemel kazaların önüne geçmek amacıyla yürütülen denetimlerin devam edeceği belirtildi.

Kaynak: İHA