Gaziantep’in İslahiye ilçesinde görev yapan Kaymakam Mehmet Soylu, Antalya’nın Finike ilçesine atanmasının ardından düzenlenen veda programıyla yeni görev yerine uğurlandı.

Geçtiğimiz aylarda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü’ne layık görülen Kaymakam Soylu için düzenlenen programa binlerce vatandaş katıldı. Veda töreninde duygusal anlar yaşandı.

İslahiye’de görev yaptığı süre boyunca vatandaşlarla kurduğu yakın ilişkilerle dikkat çeken Soylu’ya, program kapsamında fahri hemşerilik beratı da takdim edildi. Böylece Mehmet Soylu, ilçede fahri hemşerilik beratı verilen ilk kaymakam oldu.

Törende yapılan konuşmalarda Soylu’nun ilçeye sunduğu hizmetler ve görev süresince yürüttüğü çalışmalar vurgulandı.

Programın ardından Kaymakam Mehmet Soylu, ilçe çıkışına kadar kendisine eşlik eden uzun araç ve motosiklet konvoyu eşliğinde yeni görev yeri Antalya’nın Finike ilçesine uğurlandı.

Kaynak: İHA