Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı. Yapılan ilk değerlendirmelerde işçilerin içtikleri sudan etkilendikleri belirlendi.

Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci Tekstil Fabrikası'nda meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, henüz belirlenemeyen nedenle bulantı ve kusma şikayetleri yaşamaya başladı.

Durumun bildirilmesi üzerine işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na kaldırılarak tedavi altına alındı.

Yapılan tetkiklerde işçilerin içtikleri sudan etkilendikleri tespit edilirken, tedavileri süren işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme ve soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA