Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu öğrencileri, düzenlenen mezuniyet töreniyle eğitim hayatlarının önemli bir aşamasını tamamladı.

Üniversiteden yapılan açıklamaya göre, Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen törene öğrenciler, akademisyenler ve veliler katıldı.

Törende konuşan Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar, iki yıllık eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrencileri tebrik ederek, mezuniyetin bir son değil yeni bir başlangıç olduğunu söyledi.

Gaziantep'te Yaz Okulları Başlıyor
Gaziantep'te Yaz Okulları Başlıyor
İçeriği Görüntüle

Öğrencilere gelecek yaşamlarında başarılar dileyen Yanar, edindikleri bilgi ve deneyimlerin meslek hayatlarında önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

Meslek yüksekokulu birincisi Selman Ankır da mezunlar adına yaptığı konuşmada, mezuniyet sevincini arkadaşlarıyla paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını belirtti.

Konuşmaların ardından okulda dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri takdim edildi. Tören, mezunların kep atması ve hatıra fotoğrafları çekilmesiyle sona erdi.

Kaynak: AA