Gaziantep, sporun her branşında adından söz ettirmeye ve kürsünün zirvesini zorlamaya devam ediyor. 19-21 Haziran tarihleri arasında Hatay’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda Gaziantep rüzgarı esti. Ülke genelinden yüzlerce yetenekli sporcunun katıldığı şampiyonada şehrimizi temsil eden Gaziantep Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Umut Eryiğit, minderde sergilediği üstün performansla dikkatleri üzerine çekti.
Minderde Büyük Mücadele: Türkiye 3.’lüğü Geldi
Şampiyona boyunca rakipleri karşısında teknik ve fiziksel olarak üstün bir mücadele ortaya koyan Umut Eryiğit, zorlu elemeleri birer birer geçerek Türkiye 3.’sü olmayı başardı. Gaziantep’e bronz madalya kazandıran genç judocu, kürsüde şehrimizin adını başarıyla duyurdu.
Ay-Yıldızlı Formaya Davet
Eryiğit’in Hatay’da elde ettiği bu önemli başarı, ona madalyanın yanı sıra kariyerinde büyük bir kapı daha açtı. Türkiye üçüncülüğü derecesiyle birlikte millî takım radarına giren Gaziantep Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Umut Eryiğit, Judo Millî Takımı’na seçilme hakkı kazanarak çifte mutluluk yaşadı. Genç sporcu, önümüzdeki süreçte ay-yıldızlı forma altında ülkemizi ve Gaziantep'i uluslararası arenalarda temsil edecek.
İl Müdürlüğü’nden Tebrik Mesajı
Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü de resmi sosyal medya hesapları üzerinden yayınladığı tebrik mesajında genç sporcuyu ve teknik heyeti kutladı. Paylaşımda, “Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda Türkiye 3.’sü olarak Millî Takıma seçilme hakkı kazanan Gaziantep Gençlik ve Spor Kulübü sporcumuz Umut Eryiğit’i ve bu başarıda büyük emeği olan antrenörlerimizi yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.





