Gaziantep’in Nizip ilçesi, okul sporlarında alternatif ve zorlu branşlarda elde ettiği tarihi başarılarla Türkiye’nin gündemine oturdu. Okul Sporları turnuvaları kapsamında yıldız erkekler kategorisinde Nizip Kocatepe Ortaokulu Beyzbol Türkiye Şampiyonu olurken, yıldız kızlar kategorisinde ise Nizip Namık Kemal Ortaokulu Kriket Türkiye Şampiyonu olma başarısı gösterdi.

Türkiye kürsüsünün en üst basamağına çıkarak şehre çifte kupa getiren şampiyon öğrenciler, teknik heyetleri ve okul idarecileriyle birlikte Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafız Şahin’i makamında ziyaret ederek zafer sevinçlerini paylaştılar.

Millî Takım Gururu da Ziyarette Yer Aldı

Ziyaret heyetinde, okul şampiyonlarının yanı sıra Nizip’in spor altyapısının ne kadar güçlü olduğunu kanıtlayan bir diğer ekip de yer aldı. Softbol U15 Millî Takımı’na seçilerek ay-yıldızlı formayı giyme hakkı kazanan Nizip Spor Kulübü sporcuları da İl Müdürü Şahin ile bir araya gelerek uluslararası arenalarda Türkiye'yi ve Gaziantep'i en iyi şekilde temsil etme sözü verdiler.

Gaziantep FK'da Kongre Hareketliliği
Gaziantep FK'da Kongre Hareketliliği
İçeriği Görüntüle

İl Müdürü Şahin: "Nizip, Alternatif Branşların Lokomotifi Oldu"

Şampiyon sporcuları ve antrenörleri tek tek tebrik ederek başarı belgeleri ve hediyelerini takdim eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafız Şahin, Nizip'in spordaki bu yükselişinden büyük gurur duyduklarını ifade etti. Şahin, yaptığı değerlendirmede şunları kaydetti:

"Beyzbol, kriket ve softbol gibi ülkemizde yeni yeni tabana yayılan branşlarda Nizip ilçemizin iki farklı okulla Türkiye'nin zirvesine yerleşmesi tesadüf değildir. Planlı çalışmanın, azmin ve doğru altyapı yatırımlarının bir sonucudur. Hem okul sporlarında şampiyon olan takımlarımızı hem de Softbol U15 Millî Takımı'na seçilerek bizleri gururlandıran Nizip Spor Kulübü sporcularımızı yürekten kutluyorum. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak bu branşlara olan desteğimizi artırarak sürdüreceğiz."

Muhabir: İbrahim Sağır