Amatör futbolun kalbi Erzurum'da atıyor
Amatör futbolun kalbi Erzurum'da atıyor
İçeriği Görüntüle

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’nda elde ettiği derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu.

17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen organizasyonda mücadele eden Şahinbeyli sporcular, farklı sıkletlerde kazandıkları derecelerle takım sıralamasında zirvede yer aldı.

Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda yarışan Efe Demircan Türkiye ikinciliği elde etti. 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü olurken, 80 kiloda mücadele eden Mehmet Koca ise Türkiye beşincisi oldu.

Elde ettiği Türkiye Şampiyonluğu ile dikkat çeken Yusuf Eren Koçak, 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı. Başarılı sporcu, organizasyonda Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek.

Şampiyonadan derecelerle dönen sporcular, kendilerine sağlanan desteklerden dolayı Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür etti. Sporcular, elde edilen başarıda verilen desteklerin önemli katkısı olduğunu ifade etti.

Kaynak: İHA