Gaziantep’te polis ekiplerince düzenlenen operasyonda 3 tüfek, 1 tabanca ve uyuşturucu madde ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı.
Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri yasadışı silahlanmaya yönelik çalışma yapıldı.
Yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi. Operasyon sonucunda 2 şüpheli gözaltına alındı.
Operasyon sonucunda 2 şüpheli gözaltına alınırken, şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldığı bildirildi.
Kaynak: İHA





