Gaziantep'te iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 16 yaşındaki Ç.G. ağır yaralandı. Olayın ardından kaçan şüphelinin yakalanması için polis ekipleri çalışma başlattı.
Olay, Şehitkamil ilçesine bağlı İbrahimli Mahallesi'nde bulunan Vadipark'ta meydana geldi. İddiaya göre, iki grup arasında henüz bilinmeyen nedenle başlayan tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü.
Kavga sırasında H.A. (18), yanında bulunan bıçakla Ç.G.'yi (16) vücudunun çeşitli yerlerinden yaraladı.
İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı, ambulansla Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırıldı. Ç.G.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Olayda kullanılan bıçağın ise olay yerinden yaklaşık 2 kilometre uzaklıktaki Batıkent Mahallesi Kürşat Tüzmen Bulvarı üzerinde bulunduğu belirtildi.
Kaçan şüphelinin yakalanması için polis ekiplerinin çalışmaları sürüyor.




